Friday, September 21, 2018

35th Birthday Trip to Yindiaaaa~

wihuuuu...Alhamdulillah dah 35 tahun...sempena tiup lilin ke 35 tahun baru ni, aku dah pergi ke Kashmir, Yindiaaa...hehehe dengan Sue dan Dini, kat sana bertemu plak dengan Liana dan Ziana...dan sepanjanggg perjalanan ke sana, aku jumpa dengan ramai Malaysian dan Indian yang ramah tamah...eh ada jugak laaa Malaysian yang sombong, yang tu kita kasik boooo reramai ok...macam kauu je pernah travel oversea kan...hahaha...ok malas nak tayang gambar scenery kat sana lagi laaa...bagi korang tungguuuuu...hahaha nahhh aku share muka-muka indah yang aku temui sepanjang perjalanan aku...muka-muka yang mewarnai perjalanan kali ini...terima kasih semuaaa...sampai masa nanti, aku update cerita trip ke kashmir ini ok...cuma kesimpulan aku, lelaki kashmir memang handsome cumanya aku rasa aku tetap memilih lelaki melayu...acececece...(atas sebab-sebab yang takleh dikongsikan di sini) hahahaha...=P

12 comments:

  1. .eh ada jugak laaa Malaysian yang sombong, yang tu kita kasik boooo reramai ok.

    terasa aku. kecik hati ayam.

    ReplyDelete
  2. Kashmiiirrrrr.... Awesome nya.. Ok nak tunggu entry seterusnya blh refer bila nak pergi nanti..

    ReplyDelete
  3. Behnyer dik..tringin nk join trip uoll's....

    ReplyDelete
  4. Wow..sama trip dgn kwm opis sy...have a nice trip DJ

    -syima-

    ReplyDelete
  5. Waahh.. untuk jalan-jalan ini, buat seragam juga ya kak Yah.. haha

    ReplyDelete
  6. Lawa2 perempuan Kashmir. Aku suka entry ni sebab best je aku tengok ko bergambar ngan Msians kat sana. Aku nak try buat ah pasni pula. Pentiru DJ yang abadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah best kli ni sbb msian x sombong. Hahaha xpe bie aku tau kau pemuja bukan rahsia aku.

      Delete