Tuesday, October 1, 2013

Aquaria & Sushi Zanmai, The Gardens

yeay hari ni aku amek cuti...saje je sbb adik aku mmg cuti...then ktorg plan nak bawak zara pi aquaria!hehehe so kul9.30pg ktorg dah keluar rumah dah...singgah breakfast kejap kat kedai dekat rumah ni..then teruss ke KLCC...hehehe smpai je, kemain zara excited..mcm kan tak pnah pi shopping mall...hehehe nampak mainan masuk syiling tu pun excited okeh..abes syiling aku!hehehe then ktorg terus menuju ke Aquaria!yeay!dolu2 pernah pergi tahun 2007...lama dah kan...hehehe beli tiket dulu la kan b4 masuk...harga utk warganegara dewasa adalah RM38...tp kalo kerja gomen, bawak id card (aku tak bawak, sib baik ada business card) n tunjukkan pada diorg...leh dpt harga RM28...utk kanak2 dan warga emas (>60 thn) juga berharga RM28...hehehe so pada aku tak de la berubah pun dgn 6 thn dulu..tp layan je la kan si kecik tu berjalan..bising mulut dia tgk sana sini...hehehe tp tmpt gelap kan...kamera plak cap ayam..harus laaa gmbar tak bape nak terang...hehehe pas abes pusing aquaria, tgk sesi fish feeding semua, kami pun singgah sourvenier shop...belikan zara tshirt n ktorg beli gambar yg diorg amekkan tu...RM40 tuh...hehuuuu
 
pastu singgah beli Garrets jap, then terus menuju ke The Gardens plak sbb anim sibuk nak makan Sushi Zanmai...layan je la..masa ni si kecik dah lelap..lenguh tangan aku nak mendukung dia..dah le smpai Zanmai tu, kena beratur ramai org...huhuhu dpt je tmpt duduk br la zara bangun...so apa lagi, sesi memakan la kan....sedap sushi dia...aku suka smoked salmon, egg mayo, tempura...nyum2....mmg sedap lagi kot dr Sushi King!hahahaha total makan semua, adalah RM88...banyak juga kami amek, so ok la harga dia...then pusing2 jap midvaly, n terus balik rumah...hehuuuu

No comments:

Post a Comment