Tuesday, August 6, 2013

Bila Kaki Travel kena buat Kad Raya!

tengah2 puasa aritu, dah kecoh2 kat opis pasal ada group inovasi buat cabut undi 'paksa-rela' bagi kad raya pada orang yg kita cabut nama dia tu...hehee so basic card depa dah sdiakan...so depends on kreativiti masing2 nak buat kad tu la...so aku malassss sgt nak start buat tu....ramai dah buat last week dan hantar2...tp aku jugak malas...smpai la ke harini, ramai dah balik....tp dlm masa sma, ramai dah upload dan email tunjuk kad masing2...makanya rasa tercabar la jugak kan....tp takde ideaaa laaa....hehehe so nak jadikan cerita, dalam kesayuan duk kat opis tatkala org lain dah balik beraya, aku terjumpa la dgn orang yang aku dah cabut namanya tadi kat wing sebelah...org kelantan, pelik aku dia tak balik kg lg kan...sekali dia ckp thn ni balik kampung naik flight....so takpe cuti lambat sikit...haaaa teruss aku ada idea...hehehehe dan tambah lagi idea....dan lagi...hasilnya......dr seorang yg tak berapa nak kreatif...tp penuh dgn aura-aura travelling....hahahaha tadaaa........
hahaha amacam...ngada kan....kad tu aku tampal2 je la gmbo aku copy dr internet...pastu aku buat sampul pink...then masa nak tutup sampul tu, aku pikir, takkan nak gamkan...so aku pun letak le paperclip...leh gak dia guna nanti kan...hehehe then selongkar kotak ajaib, jumpa ada lebih fridge magnet pi yogja baru ni + keychain eiffel tower anim pi dulu...so magnet masuk dlm sampul, keychain aku gantung kat paperclip....hehehe then terus hire asie utk jadi posmen...tp br nak bg, tpikir nak buat kalendar plak...hahaha btw aku mmg ada 1 excel yg kita leh buat calendar sendiri....taip tahun kat kotak yg disediakan, automatik semua tarikh dan hari dlm kalendar berubah...hehehehe so aku terus touchup sket, letak gmbar2 menarik di dunia...ada yg dr koleksi peribadi aku sndiri, ada yg aku teringin nakpi, tapi takpi lg..so tpaksa cilok dr gugel...hehehe layan je la...mtk2 la aku punya akan dipertandingkan...hahaha oh lupa, pas raya ada pertandingan kad raya plg kreatif...hehehehe =D

6 comments:

  1. ahaahah..kreatif sgttttttttt...so vely travelling

    Selamat hari raya DJ..maaf zahir dan batin ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe terima kasih JM...Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin jugak...

      Delete
  2. Salam Ramadhan dan Selamat Hari Raya Cik DJ.....

    Dari takder idea.... sampai idea datang mencurah2 pulak bila dah buat kad raya tu ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh itu la psl..over plak kan....hehehe Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin jugak...bestnya orang dah smpai kampung...hehehe

      Delete
  3. Selamat Hari Raya and Maaf Zahir Batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya,Maaf Zahir Batin juga... =D

      Delete