Thursday, October 26, 2023

Jollibee & Aha!

ada satu masa tu bawa anak buah aku ke IOI City Mall yang wing baru...sibuk memasing nak makan Jollibee...so kita layan laa...asal datang sini je Jollibee bebudak ni...aku pun sebab tak pernah rasa masa ni, layan gak laaa...selalu tengok orang kat Filipina dan USA je makan beriya dalam mukbang kan...hehehe pada aku spaghetti dia biasa je, manis...tapi sesekali makan layan je laaa...yang ayam dia siap ada cicah brown sauce tu aku lama teringin, tapi bila dah makan, pelik rasa sos dia tuu...so aku tak suka sangat lah...tapi bebudak ni suka nau...entah hahaha...biasa je...
sebab aku dan adik aku tak makan sangat Jollibee, lepas bebudak ni makan, kitorang ke kedai sebelah dia plak iaitu Aha!hahaha nak makan mi wantan itik dan ayam...sini famous dengan steamboat sebenarnya tapi adik aku dah pernah makan sini cakap lagi sedap layan mi wantan itik dan ayam dia...sekali betul weh, sedap ya amat itik dia....crispy dan lembut...nyummeh!layan gak dumpling pun sedap!steamboat dia til now aku tak pernah cuba hehehe...ni je sekali masuk sini...lepas tu takde teringin bila lalu...hehehe...

2 comments: