Wednesday, July 28, 2021

Tokyo Secret, Midvalley & Karipap Homi

lepas makan tengahari di Nami Seoul BBQ di The Gardens Mall, kami ke Tokyo Secret di Midvalley pula...diorang nak layan kopi...aku follow je laaa walaupun masa ni takde rasa nak minum kopi...so aku acah-acah ambil tropical tea...hahaha so lepak, minum, makan kek, sembang...takde apa yang menarik la kat kedai ni pada aku, mayb sebab kami pun tak makan apa sangat kan...kek pun share je sebab masih kenyang kan....
dan sebelum berpisah sempat laaa diorang ajak beli Karipap Homi yang kata kawan diorang sedap gila so semua orang nak cuba la...so aku pun beli gak laaa bawa balik rumah...besar gilaa karipap ni..harga nya RM3.60 dan ada pilihan kari ayam dan sardin...aku makan masa kat rumah dan pada aku biasa je laa karipap nya takde la sedap gilaa...tapi besar laaa...krispy gak kulitnya...

No comments:

Post a Comment