Monday, April 1, 2013

Restoran Tasik Indah & I-City

hari sabtu nan indah yg lepas dimulakan dgn bangun lambat sbb tido pun lambat mlm td kan...hehehe lepak kat rumah mak masak megi grg utk bfast...pastu melepak je la...janji nak lunch luar...bertangguh bila ada member abah dtg...last skali pas asar kami baru nak keluar...tp sbb abg ajak pi i-city...so terus gerak ke shah alam...abg ajak makan kat Restoran Tasik Indah...makan seafood...smpai sana, terus la order kerapu masak stim, udang butter, sotong tepung, ayam lemon n kangkung belacan...nyummeh...tp pada aku biasa je la...hehehe sedap lagi bagan lalang...tp suasana kedai tu damai la...tepi tasik kan...markah lebih la..lagi toilet bersih, surau pun ada wpun kecik sket...hehehe total makan dlm rm200++...aku kongsi ngn abg bayar...hehuuuu
pas dah kenyang kami menuju ke i-city!yeay sebenarnya family aku bkn suka sgt pi tmpt mcm ni, tp sbbkan bambam semua jadi gigih okeh nak pi i-city!hahaha smpai sana, terus kena parking kat dlm bangunan...b4 tu amek parking ticket dulu...bayar nak keluar nanti...dah parking terus ke theme park dia...wahhh bnyak gile lampu..smpai sakit mata aku..hehehe pas jalan2, amek gmbar...mula la atok n opah dah crik tmpt duduk...hahaha so layan minum coolblog jap...pastu jalan sket2 lagi...dkt kul10malam br la kami gerak balik...ngntok giler aku drive!hahaha bayaran parking adalah rm10 aje...so kami takde la masuk tmpt2 lain dlm tu...ada tmpt main snow, waterpark, trick art semua tu la...tiap satu tu kena bayar utk masuk...tp takde la kami masuk pun...hehuuuu 

4 comments:

  1. Assalamualaikum dan Salam jejak..
    Terima Kasih sebab follow blog saya..bila jejak sini..lagi menarik..macam2 info boleh dikongsi..nway happy travel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam...Terima kasih sudi singgah...Post lama tapi baru dibuka dalam blog baru...hehe selama ini simpan sendiri aje...hehuuu =)

      Delete