Thursday, April 25, 2013

Lagi-lagi Padi House!

yeah bila sara ckp nak jumpa aku kt putrajaya...aku tnya dia nak makan apa...so bila dia ckp nak makan western...aku duk pikir2, kemudian terus ingat padi house la...mana lagi kan..kat alamnda tu adalah kat madam kwan or tgi...tp pd aku mahal sgt, tak berbaloi...hehuuuu pada affordable n sedapp...tu yang penting tu...hehehe so pas keje td terus gerak pi galleria ngn asie...n terus jumpa sara kat sana..kebetulan plak smpai sama kan..hehe sara dtg dgn adik dia murni..bakal perantin nih...hehehe so lepak, borak tah mcm2 tajuk repekan keluar...makan2 dgn sedapnya...hehehe pastu sara belanja plak lagi tu...huhuhu asyik dia la bayar...aku nak bayar dia tak bagi...tak pe, next time aku belanja plak...hehuuuu~

2 comments:

  1. Dapnye..sekali sekala berkumpul best jugak kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. the more the merrier...hehehe ni br sorg dua je ni...lagi best kalo leh kumpul ramai2 geng blaja...mesti penuh dagn kanak2 skng...uh rasa tua dah...hahaha

      Delete