Thursday, April 4, 2013

Mengimbau memori daun pisang.

post ditulis pada 2 April 2013

hehuuu smpai je kat tune hotel kb td...baru aku cam oh kawasan ni laa dulu tmpt hotel bajet yg aku ngn sue n rina duduk..dkt ngn kb mall...hehuuu dah ada tune hotel besar menutupi hotel merry yg kami duduk dulu tu..masa dec 2008...ingat lagi masa tu la 1st time aku belajar 'travel' ni...hehehe mula pandai beli tiket AA sndiri...dtg dr kl ngn rina masa tu....pastu terus ke airport kelantan, sue dtg amek n balik rumah dia...esoknya kami jalan besut n terus decide ke kb...lepak n tido sana...almaklum br keje, duit tak bape banyak...so duk hotel bajet je la...hehehe tp enjoy je kan..sara pun dtg juga kb pas tu...lepak2 n enjoy abes kat sana...hehehe...so sejak tu la aku rasa aku mula seronok berjalan..sebelum tu berjalan gak la, tp lebih pd keje + dekat2 je la...takde naik flight pun...hehehe so boleh kata situ la titik mula aku travel ni...tp dlm negara je la...
n then tahun 2009, pas dpt pasport 'free', lagi laaa ligat sakan aku travel...smpai la hari ni...awal thn dpn, pasport kena renew dah...harapan aku, biarlaaa penuh sket cop dalam pasport aku yg pertama ni, sebelum ia berganti yg baru...hahahaha!

No comments:

Post a Comment