Sunday, April 28, 2013

Adam Seafood.Western Food

dinner tadi pi makan kat ad.am seafood.western food ni...actually sue pnah ckp teringin nak makan sni gara2 terpengaruh dgn sorg blogger...kedai tu adik ipar dia punya klo tak silap...ha lebih kurang la...aku tak follow pun blog tu...tp smpai ke arini ktorg takpi lagi kedai tu...n surprisingly anim pun rupanya follower blog tu n tiba2 dia ajak aku makan situ gak...so td, kul 8lebih aku paksa semua siap2 nakpi makan situ...oh sebab nama dia ada western, so aku punya expectation haruslaa makanan western dia diutamakan kan...hehehe so rupanya lokasi dia betul2 mengadap rumah aku yg tak siap2 lagi tu..betul2 ok...kiranya masa aku parking kereta, betul2 dpn rumah aku..hehehe kat nilai...on the way ke usim...nanti ada kedai2 sebelah kanan b4 smpai usim tu...so 1st impression bila tgk kedai, wah ramainya org...cuma abah laju je terpacul dr mulut kata, pencahayaan tak seswai la...warna dia mcm2 sgt...sakit mata...hehehe so then kami pun order la...tgk harga mmg murah la...semua lebih kurang rm10 je...so abah amek steak, mak amek chicken chop n aku anim amek lambchop...tp yg wat aku mula bengang bila waiter dia langsung tak membantu!aku tnya kuah apa chicken chop tu, dia ckp tak tahu...huhuhu then tunggu punya tunggu, lambat juga nak dpt wpun air...maybe org ramai..so sabar je la...smpai air semua, n makanan yg 1st smpai adalah chicken chop mak...ok dia punya kuah mcm diperbuat dr sos la..tp aku leh masuk lagi la...ala2 mcm hainan chicken chop...wpun pd aku mcm manis sket...+ mmg kelaparan gile kan..layan...n then masa steak n lambchop smpai, aku tgk je, lain macam je kan...sekali makan, ya ampun, manisss.....manis sgt...tp sbb lapar, makan je la...huhuhu aku rasa kuah dia mcm ada rasa manis tomato sos + mcm letak lemon or oren mcm tu la...sbb bila aku makan kuah dia aku rasa sakit mulut mcm makan ayam lemon semua tu...hehuuu aku mmg tak masuk sgt if savory letak lemon semua ni...hehuuu alahai sabar je la...tp anim ckp ok je...n lg satu aku tgk ramai makan nasi2 kat situ, ala carte lauk2 suma tu, so mayb itu yg sedap kot...myb kami tersilap order kot...tp kalo mcm tu, jgn pakai nama western tu la...huhuhu...tp ni pengalaman aku sndiri la...huhuhu ada moto kedai ni besar2 dia pampang kat kaunter...Rasa Bintang Lima, Harga Kaki Lima...abah suh tambah...Tunggu Pun Lama...hahaha and aku pun nak tambah, tp tak jumpa yang yg seswai la...yg ada AA belakang dia...hahahaha okeyy gmbo adalah pakai kamera hp cap ayam..hehehe

No comments:

Post a Comment