Monday, May 29, 2023

Kafe Baru di Bandar Puteri, Bangi - Maila Cafe & Chak's Cafe

ok saje nak share kafe-kafe baru kat Bandar Puteri, Bangi yang aku sempat cuba daa...banyak gak kafe naik area situ antaranya Maila Cafe ni...dah dua kali gak aku datang sini tapi takde makan berat pun...dua-dua makan ringan...aku suka kopi kat sini, sedap...dessert pun sedap, pastu aku suka cucur dia...hahaha makan pepanas, sedapppp!
satu lagi adalah Chak's Cafe...aku pergi sekali je dengan mak...sedap makanan panas dia...portion besar dan harga sangat berpatutan...mak makan mi goreng dia sedappp sangat!aku plak makan nasi goreng kambing dia, sedap!lembut dan banyakkkk kambing dia...harga tak mahal sangat...so suka...tapi so far tak pernah repeat lagi hahaha busy pi tempat lain kot...hehehe...

No comments:

Post a Comment