Wednesday, July 7, 2021

ZUS Coffee

dan lepas keluar je dari Cafe Chef Wan tu, nampak ZUS Coffee depan tu...adik aku beriya duk cakap ni tengah nak naik ni...dah mula buka banyak outlet kat Malaysia...kopi sedap macam Starbucks tapi harga murahhh...so jom cuba katanya...masa aku pi ni, macam jarang nampak ZUS, but as of now, masa post ditaip, aku rasa memang makin famous...kat Cyberjaya pun dah buka, kat Grab pun dah ada, pastu kat media sosial pun dah ramai orang share..gituuu...so moh la kita cuba, benda hype kan, mana leh tinggal...
aku tak ingat aku order apa sebenarnya...hahaha mayb hazelnut latte kot...memang murah la harga dalam RM10 macam tu je...gila kau kat Starbucks mana dapat harga ni...hahahaha tapi, tapi...tekak aku tak kenaaa...aku rasa tak best pun ZUS Coffee ni...mayb tak fair la untuk aku judge sebab baru sekali minum, tapi serious masa minum aku macam, eh sedap ke ni?hahahaha...terus kena sepuk adik aku....aku dah la kenyang, tak pasal kena minum kopi tak sedap ni!hahahaha...sib baik orang belanja, sejuk sikit hati aku...
dan sebab nak jalan sikit, kami pun pusing la KL East Mall tu...haaaaa masa ni acah fit lagi, so gigih masuk Decathlon tau...beli tali skipping, yoga mat dan apetah lagi...hasil dia, sampai sekarang tak guna guna lagi...beg tu je guna pi groceries!hahahahaha bodoh laaaa...malas gila nak jaga makan dan exercise sekarang ni...aku rasa badan aku sakit sakit dah masa PKP ni tau...dah la masa tido kelaut...aku dah janji nak tido awal tiap malam, tapi takleh nya...kul 1 pagi gak baru nak tido...sobs..sis ni dah la dah tua, patut kena ada tido yang berkualiti, baru laaa cantiiikkkk...eh!hahaha ok bai!

No comments:

Post a Comment