Wednesday, September 11, 2013

Wow Maldives!

wow AAX buka route to Maldives!hehehe aiyooo mcm tahu2 je lately aku berangan-angan nak ke Maldives...hehehe sejak2 terbaca kat blog pasal Maldives tu rupanya kepulauan org islam..so senang nak find halal foods...pastu tgk plak Aaron Aziz bercuti kat sana....pastu teringin nakpi Polynesia tp tak mampu...so Maldives la pulau cun yg paling dkt aku rasa...maka angan-angan nak ke sana meninggi la...cumaaaa....aku duk pikir2, takkan aku nak pi ngn Sue?adehhh....hahaha tak feeling la...hahahaha so terusss sentap, duk diam2...hahahaha tp dlm sentap tu, survey juga nakpi sana mcm mana...rupanya leh je naik flight to Colombo, Sri Lanka....jalan-jalan situ jap..leh contact member jumpa masa course dulu....then baru naik domestic flight je Male, Maldives...yeehaaaa.....tp now, AAX dah nak ke sana!tak angin, takde taufan...tiba2 je dah ada destination to Maldives dlm website AA...aiyoooo mmg takde announcement ke mcm Adelaide aritu beriya countdown bagai...ke aku yg terlepas kapal eh?hehehe so aku tgk td, dlm bulan Okt ni dah start ada flight dah...harga masa ni dlm RM800++ utk return...masa promo leh jadi lg murah kot kan...hehehe tp dr yg aku paham kat website AA tu...masa pergi direct to Maldives...tp masa balik, ada transit kejap di Colombo...heheeee so apa lagi, sape2 yg ada angan2 nak ke Maldives tu, boleh la usha2 ye....hehehe aku kena pendam dulu la buat masa skng ni...hehehehe sambil tutup mata, berangan duk tepi pantai cantik sambil minum air buah...desiran pasir....pheww......#makanhati#

13 comments:

  1. Betul tu DJ, ramai rakan blogger travel tulis citer pasal AA buat route ke Maldive..makin hebat AA Skrg..makin berjaya..lebih ramai lah rakan blog JM nanti yg akan tulis citer pasal Maldive ni..apa lagi..jom berangan..

    JM dah berangan ni heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann...senyap2 je AA ni tau...hehehe mari berangan beramai2....hehehe

      Delete
  2. Berangan mode secara berjemaah is on .. aku tak kire, takde org nak ajak aku pegi, aku nak pegi sorang2 membawak diri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kan...dulu ada pikir nakpi sndiri or ngn kawan2 la, tp tetiba baca 1blog ckp kat sana sume pi couple...terus sentap makan hati!hahahaha hoihhh org single nak pi maldives jugak!hehehehe!

      Delete
  3. Menjadi lumrah saya untuk berangan dulu dan baru menjadi kenyataan kemudian :D

    Maldive ada kawan.. boleh kautim sket bajet kalau nak ke sana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la...mmg la kena berangan....kalo tak berangan, takde la usaha nak jadikan dia kenyataan...hehehe wahhh ada mmber tu...best tu...leh kenal2kan nanti eh...hahahaha!

      Delete
    2. member belajar sekali kat south africa dulu ..
      betul tu.. dah usha harga kat AA.. macam mahal lagi.. kita tunggu dulu :D

      Delete
    3. best2..hehe yup tggu promo..harga mahal lg tu...hehehe

      Delete
  4. cisss! eksyen ye tanak pi ngan aku.. lol.. takpe2 aku kasi can la ko nk feeling2 romantik kat sana.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh...kalo terdesak, leh je pi ngn ko!wakakaka!

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Kos saya cuma rm500 termasuk flight return AK :) tito lak FREE kat kerusi airport :P

    ReplyDelete