Monday, August 26, 2024

Hill & Chill Coffee, Nilai

ada sekali tu balik dari makan kat Nilai saje la aku ajak family aku singgah di Hill & Chill Coffee ni...duk viral lalu lalang kat timeline kan...bila sampai tu terkejut gak aku rupanya kafe ni kecil je dan terletak belakang rumah orang!hahahaha kawasan luar kafe ada je tempat duduk tapi sebab tengahari, panas la...belah dalam pula bila masuk je kecik je dalam 2 ke 3 meja kecil, ada kaunter untuk order...then kat belah atas ada ruangan duduk tapi takde kerusi...tangga dia takde halang, so macam bahaya gak untuk kids...so aku dah order, tapi abang aku dah sibuk nak balik sebab anak buah aku duk main ka tepi tangga, bahaya...ramai gak orang kat ruang kecik atas tu so memang tak selesa laa...so memang lepas makan terus cabut balik huhuhu dah la masa tengah nak makan ada satu group family sampai, memang lagi sesak laa...pendek kata tak sesuai untuk bawa orang tua hahahaha...makanan dia biasa je la seingat aku...memang rasa nak cepat balik je masa tu hahahaha ok bai...

No comments:

Post a Comment