Thursday, January 25, 2024

Sedap Eatery Cafe, Eco Majestic, Semenyih

ada satu hari tu nak pergi sarapan, kemain jauh aku bawa mak aku sampai ke Eco Majestic, Semenyih sebab nak ke Sedap Eatery Cafe ni...duk viral kafe ni kat Tik Tok, makanya kita tak nak laa lepas kan peluang kan hehehe bab benda viral ni, aku memang la gigih...weeken pun sanggup bangun pagi nak elak beratur hehehee masuk je kafe ni best sebab banyak gila makanan dia dan comel je dah siap packing...kita beratur dan ambil mana kita nak...ada yang dia akan hidang dan panas kan, ada direct je bawa ke meja lepas dah bayar tuuu...
so kami ambil kek batil indulgence yang sedapppp gilaaaa...tapi lupa ambil gambar hahaha kat atas dalam chiller tu ada gambar dia, paling atas paling kanan hehehe pastu kami amik gak lempeng, cucur udang, soto, bubur ayam dan mee rebus...semua pun sedappp!siap ada tapau lagi bawa balik sebab nak buat makan lunch adik aku dan sekali untuk abah aku yang tak ikut hehehe sedap weh aku suka sangat bubur ayam dia...dah la packing comel hehehe kafe ni memang ramai la orang tapi rezeki kami sampai tak payah beratur, tapi later tu tengah makan penuh orang beratur...hehehe...

6 comments:

  1. Nampak sedap makanan dia semua huhuhuu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://timetravelafif.blogspot.com/2024/01/pulau-batam-part-7-masjid-laksamana.html

      kita pun baru citer pasal kek batik tapi di Batam la :D

      Delete
  2. Mesti rasa nak capai semua kalau masuk cafe cam ni.

    ReplyDelete