Wednesday, January 17, 2024

Bangkok Street Food @Platinum Walk, Setapak

bulan September gak aku ke IJN ziarah sahabat yang sedang dirawat di situ, then aku roger Irma sebab aku tau dia balik rumah lepas kerja lalu depan IJN ni hahahaha dah alang-alang ke sini kan, aku nak ajak dia dinner di Bangkok Street Food yang terletak di Setapak...saje-saje nak pergi memang terasa jauh sini, so dah kat IJN ni dekat dah la sikit...so aku lepak IJN sampai Maghrib, Irma sampai...selesai solat terus kitorang ke Platinum Walk di Setapak ni...haaa duk tengok lalu lalang kat Tik Tok, sampai juga kan akhirnya hehee...
tak payah cerita panjang la kan, perempuan dua ni tamak tengok menu, semua nak rasa!hahaha almaklum bukan selalu nak datang kannn hehehe Irma yang rumah dekat area sini pun tak pernah ke sini hehehe so marilahhh tengok apa kami order...macam biasa teh dan kopi dia letopp!hahaha suka...padthai dia sedapppp, boat noodle pun dappp...hehehe pastu ada daging harimau menangis pun sedap!dan ayam grill juga aroi mak makk...hehehe masa nak makan pancake, dah kekenyangan memasing hahahaha...tapi sedap laaa cuma kalo makan terus masa panas lagi sedappp pancakenya...berbaloi rasanya datang jejauh kannn hehehe...
yang bestnya makan kat sini memang feeling macam kat Bangkok tau...even aku upload gambar bawah ni kat FB, kengkawan Thai aku pun komen cakap macam betul kat street food di Bangkok hahaha pastu aku perasan sederet kedai ni ada a few gak kedai makan Thailand...alaaaahai bilatah nya nak datang sini cuba kedai lain plak kan...haa jangan sampai aku pergi Thailand je terus nanti....hahahaha...

2 comments: