Sunday, January 14, 2024

Kafe Bungkus Kaw Kaw

aku dah lama teringin nak makan kat Kafe Bungkus Kaw Kaw ni...so bila ada peluang memang takkan dilepaskan la kan...ada sekali tu aku ke IOI City Mall, terus sarapan kat sini...konsepnya kena order di kaunter yaaa...banyak gak makanan comel dia siap pek kecil kat kaunter tu...leh ambil je terus dan bayar...menu dia banyak kuih muih melayu, ada bihun dan nasi lemak...pastu pelbagai la jenis teh dan kopi...harga pun ok la tak mahal sangat pun...
untuk air dia, aku rasa kaw la kopi dia cuma pada aku manis sikit walaupun dah minta kurang manis...kuih dia okay, roti bakar pun okay...tang bihun tu aku kureng sikit sebab dia macam masam tomyam tapi yang tak kena sangat dengan tekak aku...nasi lemak dia punya sambal udang pada aku out hahahaah aku tak reti nak explain rasa dia, tapi bukan seperti sambal nasi lemak yang sepatutnya la ikut tekak aku...hahaa entah aku speechless hahaha tapi orang ramai, mayb sebab seronok makanan dia kecik kecik je so leh order banyak-banyak makan beramai...hehehe...kalo nak suh datang lagi aku ok je, layan layan kopi dia, tapi kena mintak lagi kurang manis hehehe...

4 comments:

  1. biasa makan nasi lemak ayam msk merah dia. sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ada eh...tu la xtau la org duk kata sedap gilaaa tp aku mcm krik krik je makan hahah mayb salah menu gak kot

      Delete
  2. Nampak rupa sambal dia tu kureng...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal hahah tak kena betul tekak hehehe

      Delete