Friday, October 23, 2020

Raja Cendol Ayer@8

aku kan selalu je pergi makan di Papparich Ayer@8 tu, so memang banyak kali laaa lalu Raja Cendol ni...tapi selalunya takda la nak menyinggah kan sebabnya datang masa lunch, dah habis masa kat makan jer...petang pula sekarang aku dah jarang ke sini...hehehe so ada sekali tu hujung minggu aku dengan family pergi lunch di Presint 15, lepas tu aku ajak diorang layan cendol...so selain cendol kat sini ada jual pulut durian dan juga durian ulas...dan harga dia, masyaAllah boleh bawak mengucap....hahaha...layan je lah sebab dah sampai kan...
sebabkan memasing masih kenyang so kami ambil 3 jenis cendol je laaa untuk dikongsi bersama...aku ambil Cendol Pulut (RM9.50), Cendol Musang King - Small (RM25) dan Cendol D24 - Small (RM15)...rasa dia ok la sedap je, gula melaka dia tu marvelous!leh tambah sukahati sebab ada atas meja...hahaha...tapi masa dia hidang ni durian tu macam beku...ko bayangkan lah ngilu nya gigi, makan dalam aircond, durian beku, di kelilingi ais...hahaha haish brain freeze aku!hahaha...patutnya cendol kena layan kat kawasan panas...pastu durian tu jangan ler bekukan!hahaha...ok guys boleh la cuba nanti yaaa...

No comments:

Post a Comment