Friday, October 30, 2020

Dotty's KLCC

selesai dinner di DTF tu, aku ajak diorang ngopi...so kami memilih untuk ke Dotty's!dulu aku pernah pergi Dotty's yang di bangunan Naza tu...tapi now dia ada di KLCC dah, so layan laa jap kopi dan desserts kan...dan now dia dah ada di IOI City Mall plak!hahaha harus la terjah nanti kan...hehehe..ok jom masuk Dotty's!
aku order Red Velvet Latte (RM15) yang sedap gilaaaa....sedap weh, pekat dia, light je manis dia...fuhhh sedappp!Shane order Flavoured Latte (RM14) dan Anim amik Ice Paech Tea (RM13)...then sementara tunggu desserts sampai tu, aku dengan Shane sibuk main TikTok hahaha...sekali dengar bunyi orang nyanyi lagu birthday, rupanya masa Anim pi order desserts tu dia request suh orang tu nyanyi....hahahaa bengong gila, siap paksa kami ambil video konon dia terharu ada surprise...hahahaha!nasib baik sempat ambil video...hahahaa....
so kami makan Apam Pandan Custard (RM14) yang base dia adalah kek gula hangus yang sedappp sangat....aku suka...pastu ambil Red Velvet Swiss Roll (RM10) serta Choc Mud Brownies (RM14)...semua pun sedappp...nyummeh!Dotty's punya dessert memang tak pernah mengecewakan...sedap sedap belaka!dan balik tu hujan dah berhenti, sekali masa lalu depan KLCC, mak ai lawa gilaaaaa KLCC diseliputi kabusss...lawaaa....yeay balik rumah dengan perut yang happyyy...

No comments:

Post a Comment