Wednesday, September 5, 2018

Cheese Bomb

haaa nih aku nak share sos Cheese Bomb yang duk viral kat Instagram tuuu...hahaha ramai gila Instafamous buat review pasal Cheese Bomb ni, dan tak kurang artis yang buat review gak...aku rasa paid review la kot kan...but aku rasa marketing straegy mereka berjaya sebabbbb aku terpengaruh okay!hahaha takleh tahan tengok orang makan ayam goreng spicy McD cicah dengan Cheese Bomb ni...aku selalu dah usha Instagram Mama G Food Industries ni...tapi macam biasa laaa malas nak beli online...tapi tetiba satu hari tu ada budak opis aku share kat group shopping, sape nak beli Cheese Bomb dia nak tolong belikan dari agen di Putrajaya...haaaaaa terusss aku pun nak beli laaa...harga adalah RM18 sebotol...semangat tau aku, hari pertama dapat je, dah excited ajak Irma cari ayam McD!tapi malangnya ayam McD sold out di Putrajaya, aku paksa Irma pi Cyberjaya...hahahaha gila lah sedap gilaaaa....sedappp weh!aku suka!hahaha...best Cheese Bomb ni sebab cheesyyyy dan podehhh...so tak muak sangat la...cicah ngan fries pun sedapppp...
balik opis petang tu wani ajak makan ayam KFC plakkk...terus aku amik Cheese Bomb aku dan makan bersama ayam KFC wani...hahahah bestnya!pastu asie join makan, then asie cakap rasa Cheese Bomb ni ala-ala sos cheesy wedges KFC tu campur dengan sos cili thai KFC tu...hahaha see asie ni memang obses ngan KFC...hahaha tapi bila pikir balik, betul gak ada lebih kurang gitu la rasaaa...cuma Cheese Bomb lagi debomb!hahaha...
dan petang tu aku sempat ke Cyberjaya having dinner with Kun dan Daus...sempat aku singgah Shell beli roti sosej ni...balik rumah, makan dengan Cheese Bomb lagi, ya ampunnnn sedapppp sangat!hahaha aku gila Cheese Bomb ni...hahaha lepas tu ada je aku pi beli sendiri weh...korang sekitar Putrajaya leh je nak beli terus dengan Puteri, 019-8524336...harga sebotol RM18 kalo pi ambik sendiri di Kompleks E...kalo dia hantarkan ada delivery charge tapi tak sure berapa RM...ok korang silaaa cubaaa...family aku pun suka ni...hehehe...yummeh!

4 comments:

  1. okey, baru 1st time dengaq sos ni, nampak sangat saya tak hipster, hahah

    ReplyDelete
  2. Trip VIP ke SR tu bila nak keluar... heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabooo enmie. Sy ikut turutan ni...ni br sampai cerita bln puasa...hahaha

      Delete