Thursday, January 18, 2018

Food Truck Hotspot, Putrajaya

kat Putrajaya dah ada Food Truck Hotspot!haaa dah lama ada dah sebenarnya...dah beberapa kali jugak aku pi sini lepas kerja...tapi kali ni baru teragak nak ambil gambar dan share dalam blog ni sebabnya pergi ramai-ramai...so banyak la sikit gambar makanan leh ambil dan share dalam ni kan...so lokasinya adalah berhampiran dengan Masjid Besi, simpang yang sama kalo kita nak Umai Cafe tepi tasik tuuu...
kalo malas nak cerita panjang boleh?hahaha layan gambar je laaa...sempat la aku snap beberapa food truck yang ada di sini...memang banyak laaa pilihan yang adaaa...ada western, ada timur...dari chicken wing sampai laaa ke nasi kerabu...semua ada kat sini...pilih laa mengikut anak tekak memasing...harga pun berpatutan la pada aku...
dah setel membeli tu, carik laaa port nak duduk...meja ada banyakkk...tapi ada masa aku sampai, payah gak nak dapat tempat sebab penuh...tapi rezeki pergi petang tu, senang je nak dapat tempat...so layan laaa makan masa senja, fefeeling berbuka puasa koo...hahaha tapi banyak-banyak makanan aku layan kat sini, aku paling suka mi bandung dan mi rebus dia...sedappp gilaaa pada aku...kuah dia sedap, pekat dan likat...marvelous!western banyak gak kat sini, semua ok laaa...takde la sedap gila, tapi boleh layan...hehehe...
so korang kalo nak chill petang-petang sambil layan sunset sambil makan boleh la try kat sini...pastu jangan lupa roger aku, sebab opis aku dekat situ je...hahahaha leh lepak sembang-sembang sambil berkenalan kannn...hehehe...ok baiii...

16 comments:

  1. sedapnya nampak chiken wings tu...yg ada fries tu apa???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh la wings dia...ngn fries tu lamb chop...meh la dtg dini coba2...hehe

      Delete
  2. Replies
    1. Hahaha idok ler smpai syurga tu mkl 😂

      Delete
  3. sedap2 nmpknya..kt putrajaya banyak vacant space, mmg selesa buat tmpt makan open-air mcm ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah tu la pasal...selesa dan besar ruang foodtruck ni...

      Delete
  4. senang tak nk parking? harap permanent laa kan tapak ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang je parking...tp petang penuh gak la sbb org riadah tepi tasim tu...tp ok je mesti leh parking punyaaa...

      Delete
  5. Hari ni blogwalking, hampir 80% pasal food..ohhh..ku rasa lapar...
    Bersih area food truck ni nampak dalam gambar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe kannn aku pun lapar ni tgk ig smuaaa psl makannn...haah putrajaya ni mmg terjaga la kebersihan tapaknyaaa...kalo x kang kna saman ngn pjh. 😂

      Delete
  6. Walaupun duk putrajaya, tp x pernah lg menapak ke Tapak Food Truck ni..huhuhuhu..semua nampak sedap!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba la nanti...hehehe...tapi tgk gak sbb musim hujan kan skang niii...

      Delete
  7. Food truck ni buka sampai pukul berapa and ada hari apa je?

    ReplyDelete
  8. Brape bnyk agak2 food truck yg ada dekat kawasan nie.

    ReplyDelete