Monday, May 27, 2024

Sureephorn Pulut Ayam Thai Premium, Wangsa Melawati, KL

hai semua! hehehe lamanyaaa aku menghilangkan....sibuk hal duniawi la sangat kan hehehe ni tengah malam buta, patut nak tido tapi segar plak mata buka laptop dari tadi...makanya duk godek blog dan kita update la post paling singkat hahaha...aku takde pi mana sangat pun tahun ni, ada la sikit berjalan, lainnya acah-acah busy jadi student hehehe...so aku tak ingat aku pernah cerita ke sebelum ni, tapi tahun ni aku kena berulang alik ke Mentakab, Pahang untuk jalankan analisis di sana...so later aku cerita tempat-tempat aku makan kat sana ya...aku gabung kan beberapa kali aku pi tu lah nanti hehehe so ni lompat ke kedai makan aku singgah masa balik dari Mentakab...masa tu saja je kacau Sinah sebab nampak dia masak donut...so masa lalu MRR2 tu singgah rumah dia minta donut hahaha then ajak dia pi makan kat sini...dah lama tengok kat IG kot, so teringin...satu je nak cakap, semua sedapppp!hahaha harga dan portion dia pada aku okay sangat....
aiskrim kelapa dia sedappppp, siap ada jagung...sedap sangat pada aku...harga mahal sikit laaa RM10.50...kalo pi Thai leh dapat lagi murah hahaha tapi sedap!so berbaloi je pada aku...harga KL kan hehehe...thai tea dia habis, aku tak reti sangat minum green tea ni...hahaha aku takleh air kaler hijau...hahaha tapi surprisingly, sedapppp!serious sedap sangat!harga sebotol RM8 sahaja...sedap!aku terus suka...pastu aku gatal amik sosej goreng sebab aku bayang cucuk-cucuk macam kat Thai, sekali sosej biasa jeee...hahaha so biasheee je la rasanya...harga mahal gak sampai RM10.50, sedangkan sosej goreng bodo gitu je hahaha...dan akhir sekali aku amik pulut ayam laaa...yang aku duk idam kan...hahaha harga RM15.50, portion besar, kemas je bungkusan dia, asingkan semua...aku suka...dan rasa dia sedappp!pulut lembut, sos sedap dan ayam diaaa panas serta juicyyy...sedap!aku suka...teringin gak nak rasa nasi kaomok tapi Sinah taknak makan sangat sebab kenyang baru lepas makan, pastu nak beef noodle pun habis juga...hahaha tamak kan...ye la tah bila tah aku nak sampai area sini lagi kan hahahaa...ok la janji puas hati, pape pun recommended guys!sila terjah okay...oh ya kedai dia kecik jeee, kawasan rumah-rumah, pastu dia macam tumpang hujung kedai gituuu...aku takde plak ambil gambar kedai nya...busy apetah masa tu hahaha...ok tu je la nak update...
korang, doakan aku tau...semoga mudahhh urusan belajar aku ni...ada masa aku terlebih chill, ada masa aku kalut, ada masa aku anxious...bercampur baur perasaan aku skang...dah la aku makin bertambah gemok dipam-pam...kelaut betul mental health aku tau...korang doakan aku tau...semoga dipermudahkan segala urusan...dan aku doakan korang gak!semoga mudah urusan kita semua dunia akhirat...aku sambung later yaaa...muahhhciked!

6 comments:

  1. Semoga dipermudahkan urusan DJ, Amiiinnn YRA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminnn... TQ tak sangka ada masih membaca blog sendu ni hehehe

      Delete
  2. dh lama tk singgah sureephorn...dh ada menu aiskrim kelapa..dlu2 tkde...mmg suka mkn sini menu nasi khomok & pulut ayam tu sbb ayam die besar & goreng panas2....tahi tea die mmg sedap sukaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu la ayam dia mmg puas hati makan...sabit jauh je laaa buat kita takde laa rajin nau nak bergigihan jejauh pergi lagi hehehe

      Delete
  3. Dah agak dah, DJ mesti busy dgn study dia tu blog dia sepi je. Kita redho je la takda update walopun update blog DJ adalah hiburan diri ni kat opis haha. Insha Allah, dipermudahkan urusan study DJ dan GOT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde la busy mana tp malas nak menaip pun ye gak hahaha Amin moga dipermudahkan. GOT tu takdan dah kot hahahaha

      Delete