Tuesday, November 14, 2023

Hidang KL

just before puasa hari tu, sempat laa aku pi nyongket kat KL dengan Mrs...kami nakpi lunch kat restoran yang tengah duk hangat viral masa tu laaa...now dah suam kuku la kot hahahaha...almaklum dah 8 bulan yang lalu kan....maafin gue yaaa...lambat nau menghapdet nya hehehe...so kami ke Restoran Hidang, KL!terletak di sebuah banglo lama yang cantik!sebabkan sampai sebelum buka, makanya parking senang...tapi lepas tu, sesak!kena parking luar tepi jalan raya...
masa ni macam excited sebab ramai kata best...so macam biasa dua perempuan gemok ni tengok menu, terus semua rasa nak cuba kan, hasilnya penuh la meja kau!hahahaha aku suka bila dia hidang tu guna dulang dannn pinggan mangkuk bunga olskool tuuu...air pun dalam koleh weh!suka!so kami order ayam goreng berempah, ikan asam pedas, daging salai masak lemak, ikan sambal kot, kangkung dan pengat pisang...banyak gila kan hahaha...
dan macam biasa...tempat viral, kalau hope aku datang tinggi menjulang, biasa nya nanti aku terkulat-kulat duk cari rasa mana yang sedap sangat tu hahaha ni masalah aku kalau datang dengan harapan yang tinggi...mesti kecewa...hahaha seriously pada aku biasa saje...mayb orang KL jarang dapat makanan melayu gini kot, tu viral...pastu aestetik plak kan cara hidangan dia...ok laa leh buat Tik Tok hahaha tapi on taste wise, pada aku banyakkk lagi kedai yang sedap!harga level restoran kat KL la yaaa hehehehe yang tu aku sedia maklum...ok guys sila la cuba kalo nak...mungkin taste kita berbeda...

2 comments: