Tuesday, September 19, 2023

Happy 40th Birthday to me!

 Hai korang! Hahaha baru ni birthday aku yang ke 40 tahun, 15 September 2023...kemain ramai menyeru suruh update blog hahaha adoi aku malas weh. Jari aku tak baik lagi. Macam tulang tak nak bercantum. Now dia sentiasa bengkak, plus kalo lepas physio, memang sakit sangat kadang sampai berhari huhuhu ntah semua tu buat aku takde mood nak menulis ke apa...tapi nyongket, orang belanja makan kek boleh laaa sebab tak guna jari kan...haa doakan aku okay yaaa...dah okay nanti aku update blog...yeee tau last cite pi Sri Lanka bulan 2 hari tu pun tak habis lagi...sobssss....korang doakan aku yang jadi yang lebih baik dari sebelum ni ukhrawi dan duniawi. InsyaAllah. Dah 40 tahun daaa...masih single, takde harta sangat, masih galau hahahaha doakan aku yaaa...muahciked!

18 comments:

  1. Happy birthday DJ! Moga sentiasa murah rezeki dapat jalan-jalan over the sea sokmo, diberkati umur dan hidup, bahagia dunia dan akhirat. Kan best kalo blog ni detect suara then terjemah ke tulisan. Haha. Dapat bantu mu mu tulis blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnn hahaha kalo ada mesin tu beli daaa...jenuh laa blog nak kena siapkan post aku kahkahkah

      Delete
  2. Happy birthday DJ.
    Moga sihat² selalu ye.

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday DJ..jangan risau age is just a number...kalau takde rezeki jodoh ada la rezeki lain Allah nak bagi...yang penting nyongket tu onzzzz...

    ReplyDelete
  4. sanah helwah,selamat hari lahir di doakan sentiasa sihat,dimurahkan rezeki dan dimudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  5. Happy birthday DJ...semoga dipermudahkan segala urusan...semoga kembali sembuh jari-jemarimu.....

    ReplyDelete
  6. Happy birthday. Moga sihat ceria sentiasa.

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday Sis DJ. Seri doakan all the best for u. Moga sis sukses sentiasa.

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday Kak DJ... Semoga sihat walafiat sentiasa... dan ceria serta bahgia selalu :D

    ReplyDelete