Tuesday, May 10, 2022

Salam Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin

hai koranggg...hehehe sorry la aku dah lamaa tak update blog...ada rasa nak update tapi malas...hahaha adoi...entah apa aku busy tah sepanjang bulan Ramadhan yang lepas kan...pastu masuk plak raya mengejut lagi laaa aku acah-acah busy...laptop pun tak buka dah dekat 2 minggu tau...sakan sangat rayanya...hahaha...hari ni baru buka laptop, tengok apa patut so aku pun rasa nak update sikit laaa blog ni...dah berhabuk dah kan...so aku ambil kesempatan ini nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semuaaa pembaca blog ini...hahaha ada lagi ke yang baca weh?hahaha dan maaf zahir batin kalau ada pape yang mengguris perasaan sepanjang aku menulis ni ya...later nanti aku buat la story sikit pasal Ramadhan dan Syawal mengejut aku serta cerita-cerita tertunggak aku yang dah makin banyakkk tuuu...hehuuu...
ok jom nak buat kuiz lah...sape betul aku belanja makan nanti melalui Grab or Food Panda...so sape leh teka dengan tepat, berapa KG berat badan aku naik balik dalam masa seminggu beraya!hahahaha...demmmm soalan yang mengguriskan hati...kahkahkah!tapi sape dapat teka dengan tepat, aku belanja makan okay...hahaha...penyertaan dibuka hingga ada yang teka dengan tepat! ok bai!

16 comments:

  1. Replies
    1. hahaha wow pertama teka terus betul!hahaha email ke aku address dan no hp yaa....dayah_jek@yahoo.com

      Delete
  2. Selamat Hari Raya Dayah...dengan ucapan selalu-selalulah buat entri hihihi....

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya DJ, maaf zahir dan batin. Tertunggu2 post DJ tapi kita bersangka baik je lah, DJ fokus ibadah di bulan Ramadonnn. Haha. berat naik 6kilo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha amboiiiiiii banyak nyeeee naikkkkk hahahahaha!

      Delete
  4. selamat hari raya aidilfitri dj ,baru bersiaran,saya teka naik 5 kg jer

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Rayaaaaa sis. Lama kita tunggu update blog..hahaha. hmm, 4kg??

    ReplyDelete
  6. naik sikit jer kannn.....mungkin 1kg jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ni bersangka baik nau ni...tu 1 malam dah dapat naik dah hahaha

      Delete
  7. selamat hari raya DJ....lama tk tgk posting makan2 hehe...naik berat 7kg

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Raya, Rasanya x byk naik, dalam 3 kilo je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tepat! Tp dah ada org jawab kat atas tuuu hehehe

      Delete