Sunday, June 18, 2017

Abah & Sons Co Motocafe, Sungai Besi

Ahad lepas aku pergi berbuka puasa kat umah abang aku di Nilai...tapi petang tu dah ada ura-ura geng kesekian nak moreh bersama...aku ni kan, gatal je cakap yesss...lepas tu berantakan emosi...hahahaha sebabnya mak aku emo, dah berturut-turut 3 malam aku balik lambat...adoi...
dalam berantakan tu, dalam kul 10 malam aku ambil Dzuli dan kami gerak ke Abah & Sons Co Motocafe di Sungai Besi...sampai sana jumpa si Ab...aku sebab ketar akibat berantakan emosi, sampai je terus order makan dan makan! lapar wei...lain macam lapar dia lepas bermain emosi ni...hahaha gambar kat bawah ni semua ehsan di Ab je...kedai ni cantik la dalam dia, tapi sebab duk luar, dan takde mood ambil gambar...
Ab dan Dzuli layan Kopi 434 tu sedapppp!pekat likat cukup rasa...Ab makan Nasi Goreng Abah & Sons...tak tau sedap ke tak, tengok lajuuu je makan tak pelawa member...aku plak layan Kue Teow Abah & Sons pun sedap gak...dia guna kue teow halus macam padthai tu...ada bawang goreng, kacang dan serbuk cili...sedap!makanan kat sini murah juga dalam RM25 sahaja...ok la kan...sorry memang takde banyak gambar dan infooo...gambar kue teow pun ambil dari Instagram dia tapi tetapp nak update tau...hehehe lepas makan ni, kitorang sambung plak lepak Trust Issue...memang dasar kesekian...hahahaha...

No comments:

Post a Comment