Wednesday, August 10, 2022

Goffee, Cyberjaya

pertengahan Februari haritu kitorang duk plan nak celebrate makan-makan dengan the most senior PA kat pejabat yang akan bersara masa tu...the legendary Kak Piah...hehehe dia dah bekerja dengan beberapa big boss pejabat aku dalam masa lebih 30 tahun ni tau....legend kan...so sempena tu kami-kami ni bawak la dia keluar makan...macam biasa diorang suh aku cari tempat...so aku usha la tempat kat Cyberjaya yang aku tak pernah pergi lagi dan akhrinya jumpa laaa Goffee yang terletak di Kenswington Square Garden...masuk je kafe ni not bad la cantik gakkk...aku memang dah sesiap buat reservation sebab kami ramai masa ni..
masa kami sampai ni kosong jeee kafe ni...so memang kita yang punya la kan hahaha so moh la kita usha menunyaaa...banyak gak pilihan makanan dari barat ke timur...ecewah hahahah...so moh la kita memasing order pelbagai jenis makanan supaya leh dapat review semua orang...hehehe...
dan tadaaa makanan kami pada petang tuuu...aku sebenarnya takde la ingat sangat makanan kat sini...tapi yang aku ingat biasa je la, plus aku tak happy sebab minta ayam peha dapat dadaaa...hahaha turn off terus!hahaha cuma aku ingat yang dessert dia sedappp...makanya kami duk makan sambil memuji je masa dessert tu sebab main dishes dia aku ingat macam krik krik sikit...hahaha...
selamat bersara kak piah...maaf laaa post tertunggak sampai 5 bulan...hahaha dia pun dah selamat bersara bulan Mac lepas...sempat gak aku attend majlis bersara dia di pejabat masa tu...Alhamdulillah...semoga kakpiah bahagia dengan keluarga...jangan lupakan kami...kakpiah sempat pesan, kalau naik pelamin jangan lupa jemput dia...hahahaaha! ok baiii!

No comments:

Post a Comment