Saturday, April 17, 2021

Tae Yang Island, Cyberjaya

ada sekali tu Wani duk sibuk ajak aku makan Korea...lepas beberapa kali bertangguh, akhirnya kami dapat carik masa nak pi dinner...memula Wani suggest nak makan kat Dubuyo, Alamanda...aku taknak dan kebetulan aku baru nampak pasal Tae Yang Island kat Cyberjaya ni so terus suggest try sini je la kan...Wani setuju dan masa dah nak gerak Wani call Zul untuk join, so pendek cerita kami bertiga bertemu di Tae Yang Island ni yang terletak di Shaftsbury Cyberjaya...
masuk tu terus usha menu dia...mak aihhh banyak gilaa menu dia ada...dari appetiser ke set, alacarte, bbq dan cheese set weh...memang rambang mata nak pilih mana satu nak makan kan...aku pun sampai berbelah bahagi nak makan apa...hahaha...serious!dan harganya pun standard la makanan Korea kan...heheh takde la murah sangat dan tak terlalu mahal...
aku dah tak ingat air apa kami minum...malas nak godek menu dan remind balik apa kami minum...hahah sebabnya kedai ni mengecewakan aku...so takde rasa nak review beriya iya....hahahaha makanan dia biasa je, aku order set sotong tu, sotong aku liat gila...stew Wani pun biasa je laa...ayam goreng tu ok la sikit dan paling ok aku rasa bulgogi Zul ambik tu, cuma manis sikit la tapi ok laa dari sotong aku tu...kalo pikir balik betul ke sotong?hahaha ke getah!hahaha denggg sakit hati tau...ok bai!

No comments:

Post a Comment