Monday, April 22, 2019

Trip to Taiwan 2019

minggu lepas aku baru balik dari trip ke Taiwan!aku pergi pada 11 hingga 15 April 2019 dengan Zu, member opis aku...kami pergi berdua je, tiket dah beli setahun yang lepas weh...dalam RM400 lebih jer...details later aku cerita eh...hehehe...Alhamdulillah selamat juga pergi dan balik ke Taiwan ni...aku nak share video kat bawah ni, aku pecah-pecah kan sebab takleh nak upload sekaligus, Zu la ni yang gigih buatkan video...harap aku memang takde la kan, aku tempek gambar je...hahaha so gambar kena tunggu cerita sebenar la ye...maybe lagi 2 ke 3 bulan lagi, insyaallah...ikut turutan ok...so secara keseluruhannya trip aku ke Taiwan adalah ok, best je aku dapat pergi ke Taipei then aku ambil day tour package dari Klook untuk ke Alishan National Scenic Area dan juga ke Yehliu, Jiufen dan Shifen...best sangat dapat naik high speed train kat Taiwan, naik keretapi lama di Alishan, naikkan lantern di Shifen, lawat beberapa old street sepanjang trip ni, dapat tengok sakura juga dannn paling best makanan!banyak juga makanan halal kita leh explore kat Taiwan ni...hehehe...ok korang, layan video dulu eh sebelum aku tempek cerita dan gambar di sana....oh ya nak cite gak, ngam 3 hari aku balik dari Taiwan, dapat berita earthquake kat sana...huhuhu yang sebenarnya, aku pun tak tau sana kerap earthquake gak, masa kat sana la, guide day tour aku cerita baru aku tau...huhuhu nervous gak doa semoga tak jadi pape masa aku kat sana...Alhamdulillah selamat tiba di KLIA2 pada jam 6.30 petang, 15 April 2019...lepas dinner, aku terus naik ERL menuju ke KLIA sebab malam tu terus kena check in di Sama-Sama Hotel, KLIA sebab 2 hari berikutnya aku ada seminar kat situ...hahaha gigih la aku kan...back to back travel berjimba dan kerja...dan hari ni plak, aku kena ke Bangkok atas urusan kerja...tapi haruslah plan JJCM aku dah lengkap dah untuk seminggu...nantikan updates di Instagram (buat yang follow IG aku la) or later balik nanti aku update blog ni ya!hehehe...

6 comments:

  1. Bestla jadi org sibuk mcm DJ...2 in 1....Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki tahun ni kak. Tahun dpn xtau lagi 😂

      Delete
  2. kenapa pergi taiwan..video lagu korea? hehe..gurau je. x sabar tunggu DJ update full story

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha entah dak zu tu xtau lagu taiwan kot 😂

      Delete
  3. La....saya pun kat Taiwan masa tu... 4/4 sampai 14/4. Dari Taipei turun ke Kaohsiung. Hahaha

    ReplyDelete