Wednesday, October 17, 2018

Samyang by Yummtia

ini bukan paid review ke apa tau...saje nak share pengalaman aku beli Samyang secara online daripada Instagram Yummtia ni...harga bagi setiap bungkus ini adalah RM6 kalo tak silap aku...pastu ada kos postage dalam RM11...aku telah membeli 2 bungkus Jjajang, 2 bungkus Carbonara dan 1 bungkus Mala...excited masa bungkusan sampai rumah, terus malam tu juga aku masak sebungkus!
yang pertama menjadi pilihan haruslah Jjajang sebab aku rinduuu dengan Jjajangmyeon!pastu baca review ramai cakap sedap gilaaa...haaa apa lagi, kita cuba lah...sebabkan masak mengejut, takde laaa makanan sampingan yang boleh dimasukkan dalam Jjajang ni...sekali pedas gilaaa wehhh...menitis air mata...hahaha aku pernah makan Jjajangmyeon kat Seoul, mana ada pedas...hahaha pasrah!kalo tau pedas memang aku campak segala macam cheese dan sosej dalam tu...hahaha...
tak lama tu aku layan plak Carbonara...yang ni siap ada serbuk cheese...so makan dengan sosek keju lagi la sedappp...pedas la jugak weh walaupun namanya Carbonara...hahaha memang takleh pakai la Samyang ni, semua pedas belaka!so sebab tu yang terakhir Mala tu, aku tau dia 2x pedas, so aku makan dia campur dengan Carbonara, kurangkan sos dia dan campak banyak-banyak cheese dan sosej...hahaha tapi gambar tak ambil plak...hahaha tapi sedap laaa makan campur sosej ni, aku sukaaa...nyummeh!so korang apa lagi, sila laaa mencubaaa...nyummm...

6 comments:

  1. Sekarang jadi instant noodle reviewer ya kak Yah? Haha. Ditunggu review Indomie Salt Eggnya kak... hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha semua pun yang dicoba, harus dikongsi di sini pak...masih jauhhh lagi turn Indomie tu pak, sabar yaaa...ini baru cerita bulan Julai ni pak...hahahaha

      Delete
  2. tengok memula macam nak try, tapi bila perasan semua hot, terus down..hahaha

    ReplyDelete
  3. Perlu ke aku beli & pos ke sini? Terus lapar!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crik la kat sana yg halal mesti lg murrrrr

      Delete