Thursday, June 14, 2018

Salam Lebaran 2018

Salam Lebaran 2018...Salam Syawal 1439H dan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin buat semua pembaca blog Wanderlust DJ yang mengenali aku secara langsung atau tak langsung...tahun ni tak sempat nak menggedik buat kad raya, photoshoot tak dan, sebenarnya lupaaa...sedar-sedar dah hujung Ramadhan...hahaha...pasrah je laaa...so aku cari la gambar-gambar mana yang sesuai, buat kad raya haaa...gambar ni masa wedding member aku...hehehe...ok korang selamat berhappy dengan keluarga tercinta, hati-hati di jalan raya...makan jangan berlebihan sangat...hehehe...sekali lagi aku minta maaf atas segala salah dan silap, pohon halal kan sekiranya ada termakan, terminum dan hutang-hutang kecil yang terlupa bayar...kalo ada hutang besar, tolong beritahu takut aku terlupa...untuk korang semua, aku maafkan salah silap gak, aku halalkan segala makan minum dan hutang kecil, hutang besar tu sendiri mau ingat la yeee...cumaaa....cumaaa...tang yang awak tercuri hati saya tuuuuu, saya tak sure lagi laaa nak halal kan ke tidakkkkkk...eh. hahahahaha...cia cia ciaaa...

7 comments: