Tuesday, August 22, 2017

TWS, Seremban 2

Isnin lepas aku amik time off petang dan ke Seremban ada urusan...sempat laaa lepas tu lepak late lunch dengan kaknora...duk tanya dia mana tempat best makan, dia yang suggest di TWS ni, yang terletak di belakang KFC dan Pizza Hut Seremban 2 ni...TWS ni bermaksud The Windmill Station sebenarnya...aku pernah makan yang di TWS Nilai punya...tapi tetap nak review sebab dulu rasa tak sedap, tapi kali ni leh tahannn...
jom usha menu TWS ni yang menyediakan menu makanan barat...ada juga menu yang timur bertemu barat kan...haaa usha je la mana yang kena kat tekak ni....ada nasi goreng tapi nasi goreng nenas...aku macam takleh masuk je, tapi sebab lapar...terpaksalaaa pilih gak set ada nasi goreng nenas tu...pasrahhhh...
dannn gambar makanan tak banyak pun...satu je sebab aku dan kaknora order menu yang sama iaitu Fried Chicken Chop Nasi Goreng Nenas (RM19.90)...pastu dua-dua pun order ais kosong...heheheh...dannn surprisingly nasi goreng nenas dia sedap!takde la manis sangat dan rasa nenas sangat...aku sebenarnya takleh brain sangat nasi ada nenas ni...hehehe tapi, ayam dia tuuu sedappp!rangup dia, batter dia sedap, ayam pun freshhh...lembut...so i loike...makan ayam dengan kuah dan nasi, memang terbaik!saya sukaaa...portion nasi tu ok, dan ayam dia pun besarrrr!hehehe...saya suka so leh terjah lagi next time!

No comments:

Post a Comment