Thursday, August 31, 2017

Salam Merdeka ke-60 & Selamat Hari Raya Aidiladha!

Salam Negaraku Sehati Sejiwa...gitu tema Merdeka pada tahun ini...semoga Malaysia akan terus bersatu dan saling hormat menghormati walau kita berbeda agama, bangsa dan pegangan politik...insyaAllah...gambar kat bawah ni aku ambil masa mendaki Bukit Batu Putih, Port Dickson baru ni...gigih pakai baju bendera kan....dan selamat bercuti jugaaa kepada semua...yang balik ke kampung tu, hati-hati dalam perjalanan untuk berjumpa keluarga tersayang...dan sempena Merdeka kali ini, aku ada azam...untuk memerdekakan diri dari beberapa sifat negatif yang ada dalam diri ini...semoga berjaya dan istiqomah...
dannn di kesempatan ini juga aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semuaaa...aku ambil kesempatan ini nak minta maaf pada semua kalo ada salah dan silap aku pada korang sama ada sengaja atau pun tidak...gambar kat bawah ni gambar raya hari tu...baju Raya Haji takleh tayang lagi...hahaha ok selamat beraya bersama yang tersayang...aku raya KL je tahun ni, almaklum orang takde kampung...sape sudi jadikan kampung dia as kampung aku tahun depannn, sila PM tepi...hahahaha p/s - untuk kaum Adam sahaja....hahahahaha!

2 comments: