Wednesday, August 23, 2017

The Coffeeholic, Seremban 2

Sambungan dari: TWS, Seremban 2

lepas late lunch dan sakan sembang dengan kaknora, aku teringin nak minum kopi...so bergigihan la search kafe best dengan kopi yang best sekitar Seremban 2 tu...nampak The Coffeeholic ni, macam menarik je, so kita terjah...dalam hati cuak juga sebab aku ni nervous kalo sorang-sorang kat kafe tak pernah pergi tapi...tapi yang peliknya kali ni ok je!hehehe...masuk terus ke kaunter dan usha menu...takde pun nak debar-debar ke apa...lepas usha menu, then kita order...
setel order, aku amik seat kat belakang sekali...malu plak kan nak duk depan...sambil duk situ, sambil aku snap gambar menu yang aku ambil di kaunter...ye la nak share ngan korang gak kannn...sok kalo korang nak terjah sana, senang dah tau nak order apa...hehehe...
lepas usha menu tu, tetiba aku nak duk kat sofa depan tu...macam best jer...lagipun dah takde rasa debar sangat duk sorang-sorang tu, so layan je laa duk area sofa tu...kat sofa sebelah ada sorang mamat lepak...depan sofa ada uncle tengah main laptop...so sebab semua orang berseorangan, so aku pun rileks je laaa...hahaha 
tak lama menanti sampai laaaa Hazelnut Latte (RM10) aku bersama Coco Banana Waffle (RM13.90)...sedap juga kopi dia dannnn waffle dia sedappp dan rangup!aku sukaaa...kalo lagi banyak coklat drizzle lagiiii sedap!banana tu aku tolak tepi sebab aku tak suka sangat pisang...so lepak la aku sambil main telefon dan makan dan minum bersendirian...tanpa rasa cuak or nervous...hahaha kagum okay dengan diri sendiri...

2 comments: