Saturday, March 16, 2013

Steamboat di Johnny's, Alamanda

post ditulis pada 11 Disember 2010


yezzaa....arini sgt besh sbb leh berlingkar2 atas katil smbil layan korea...hehehe smpai ke petang!hehehe best2....pastu ptgnya plak, kami 1family (-adik) pi ke alamanda...sbb aku nak blanja diorg makan!yeay!hehehe so piki punya piki, last2 kami makan kat johnny's!makan2 banyak giler!hahahaha so spend kat situ dlm rm100 lebih jer....so banding aku bajet nak blanja mahal sket sbb ada rezeki lebih sket....tp dah diorg nak kat situ kan...ikut je la...hehehe pastu mula takde hala tuju....aku nak blanja mak n abah sumthing...ingat pas balik indon br belanja....skali tadi jugak la tershopping!hehehehe so mula nak blanja abah jam tp dia taknak...last2 crik baju batik untuk dia....dpt kat EMZN sehelai...pastu anim hasut plak abah beli lagi belt n shirt...hehehe abang pun dan2 la nak menumpang sehelai kemeja kan...hehehe layan kan ajer la....sekali sekala kan....hehehe pastu mak aku mula nak belikan subang pastu tuka nak beli hp....last2 dia nak baju kat ms read...dpt la td 3helai baju n sehelai jeans....heheheh utk na plak aku blanja blaus kat nichii td...utk anim takde beli pape sbb dia nak suh aku blanja dia tiket MZ nanti...heheheh tp sempat je dia pow abah beli perfume dia...hehehe pastu sempat plak pi minum2 lepak kat starbucks b4 balik....overall >RM1.5k gak la aku abes td...heheh tp takpe sbb aku happy dpt blanja diorg...lama dah tak blanja diorg mcm tuh....hehehehe~

No comments:

Post a Comment