Saturday, March 16, 2013

Sahara Tent, Alamanda

post ditulis pada 15 Disember 2010

sedih la plak arini...sayu jer rasanya...huhuhu wpun mula2 happy sbb nak blanja kawan2 makan masa lunch td...kami pi makan kat sahara tent, alamanda tp banned ar!tak best wpun mahal...huhuhu
so masa makan knora cerita la sumthing yg takleh nak bgtau lagi kat sini sbb ada yg membaca...hehehe tunggu sehingga pengumuman rasmi br aku bgtau...huhuhu so aku down dah masa nih...bila pikir masa depan kan....huhuhu mampu ke aku nak bertahan?huhu pastu ditambah plak dgn makanan yg tak best tuh...lagi la mood aku mcm apa jer....huhuhuh then masa balik jer opis ptg td bos besar panggil nak suh present paper teknikal kat singapore!giler lah!rasa cuak+nak nanges+nak muntah!sumer rasa pun ada...dah penat backing diri taknak pi sbb saya kan 41...huhuhuh skali siap kena ugut plak markah skt aku kan...hampeh sungguh...terpaksa la aku yg menurut perintah ni....huhuhu apa kan daya....adoila...dah la present teknikal mra beb....gilosss....ntahla...dah la present bln1 nih....aku nak cuti panjang dah next week....haish...ntah la..malas nak pikir....kemudian la pikir...br ingat hujung tahun ni nak selesaikan kerja2 tertangguh...report banyak tak siap...huhuhuhu sabar je la....owh petang kami ramai2 diskus model mra yg baru then sesi luahan rasa kejap ngn knora...ha, lagi tgh wat model dpt lak panggilan cikdin kata nak panggil bagi talk mra tuh kat kedah bln1 gak....adoila.....huhuhu gundah gulana sungguh....dan makin gundah dgn perkhabaran yang satu itu~

No comments:

Post a Comment