Saturday, March 16, 2013

Hari yang panas terik!

post ditulis pada 13 Februari 2011


sgt panas hari ni smpai peluh2 dlm umah...hohoho masa kuar umah nak pi mines td pun smpai takleh buka mata!hohoho sgt panas!skali ptg td guruh berdentam dentum...hohoho td pi mines sbb mak n abah aku yg bajet skang dah jadi ahli BB ni kan sebuk la dua2 pun nak beli casing baru...ha layan kan aje ke sana...smpai2 terus pi makan dulu kat SR...aku tak makan pun sbb dah kenyang makan kat umah...hehehe pastu nak ke tmpt jual hp tu, lalu MsRead...skali abah tunjuk2 n suh amik sorg satu....ah sudah...bapak aku ni dah kenapa plak...dah manjang lalu MR ni, asik nak suh aku amek baju...tak kisah la kat mines or alamanda...hohoo so demi tidak menghampakan abah, aku amek la sehelai...kuikuikui...tp dlm hati aku pikir gak, bkn aku pakai pun...alih2 aku kuar pakai tshirt jer...hohoho pastu beli casing diorg, then ktorg balik la...bajet nak singgah tutti fruitti skali mesin tgh rehat lak masa kami smpai...so malas nak tunggu, trus balik umah...hohoho tp sempat singgah makan laksa n cendol kat bawah pokok dekat dgn umah....hehehe

pastu lepak2 smbil diskus percutian keluarga next week masa adik balik...hohoho tp sbb ptg internet prob, so malam br leh beli tiket...so br je setel beli...insyaAllah akan ke sana pada 20-23 feb ni...aku pi ngn abah, mak, anim n adik...abg n na takleh pi sbb abg ada kursus....so ktorg je la...so dah setel bab tiket, anim crik hotel, aku crik pak supir...hehehe ada masa 1 week je ni..harap2 jumpa la nanti...heheh isau la plak...tp mak excited...first time naik flight...hehehe kecoh je...hahahaha~

No comments:

Post a Comment