Monday, October 30, 2023

Chicken Plus, Sunway Putra Mall

ada sekali tu aku naik ke KL untuk ambil barang dari Fatin...so sebab dia ada meeting kat Sunway Putra Mall ni, makanya kami janji jumpa situ je...aku kelaparan so aku cari kedai makan terus sementara tunggu dia habis meeting...dia suggest makan di Chicken Plus...aku layan je laaa...
duduk je dapat radish putih tu...alahai sedapnyaaa duk meratah tu je...hehehe then sampai la rose topokki, nasi seaweed dan ayam goreng...sedap nyaaa rose topokki tu, aku sampai hirup kuah dia...ayam dia okay la takde la wow sangat tapi habis la aku makan...member nak kawin dah masa ni, makanya makan sikit-sikit je, aku la kena habis kan semua hahaha sib baik tak lunch, so memang kelaparan gilaaa...hahahahaha...
dan lepas jumpa member, dah alang-alang di KL ni, aku terus ke Gombak, rumah Irma...saje nak ziarah makcik dia sebab haritu masa nenek meninggal dunia, aku ada di Sri Lanka...takdan lagi ziarah lepas balik tu...ni dah sampai KL, singgah terus...sampai dah malam tapi Irma pun tak sampai lagi dari pejabat sebab jemm plakk katanya...layan je la menyembang dengan makcik...sekali sampai kemain banyak makanan, si Irma order Grab...dah dia ni pun tau aku sorang je datang, order macam bawak laki, mak mertua, menantu bagai!hahahaha...dah sakan sembang sampai lewat malam, Irma suh tido situ je, tapi aku la dengan tak bawa barang...kalo tak, memang tido situ je aku hahaha malas nak drive!huhuuhu...

2 comments:

  1. Makanan korea lagi huhuu... Sampai Ampang atau yg berdekatan tu roger la kita open table :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha okay2 cemana tah roger tu kan. Tp jarang la naik KL melainkan dah ada janji ngan orang hahaha tp next time insyaAllah aku rogee

      Delete