Wednesday, May 31, 2023

Seniman Cafe, Pavilion Bukit Jalil

masa hari mengundi tahun lepas, malam tu Byna, kawan sekolah aku yang duk Rompin balik KL dan ajak dinner bersama...so aku layan je laaa sebab dah lama tak jumpa kan...ajak Ain sekali dan kami plan nak jumpa di Pavilion Bukit Jalil setelah mengambil kira kedudukan memasing...masa ni aku memang first time la sampai Pavilion Bukit Jalil ni kan...sunyi tak ramai orang hahahaa...
masa sampai di kafe ni pun takde orang weh...hahahaa was was jap nak masuk, tak sedap sangat ke sampai kosong sungguh hahahaha tapi bila masuk dan tengok menu, wah kemain meriah yaa menu dia dan harganya pun boleh tahan...masa sampai ni baru aku dengan Ain je la...Byna macam biasa, walaupun rumah dia paling dekat dan dia paling sibuk nak jumpa, tetapppp dia paling lambat yaa...janji 8.30 jumpa, 8.30 laa dia baru nak suap anak makan...hahaha ye laa orang ada anak...pasrah!
menu dan presentation makanan kat sini bukan kaleng-kaleng yaa...mee goreng dia datang sama udang galah, nasi ulam diaaa penuhhh sides...cucur dia plakk lebih besar dari pinggan...hahahaha tapi untuk aku, aku rasa biasa je laaa...ayam dia macam tak fresh sangat...udang pun...huhuhu boleh je laa pada aku, nama nak datang lagi takde kot...hahahaha tapi kami banyak nyembang je malam tu, Byna datang lagi banyak sembangnya dari makan...Byna pun tak order makanan sebab besar portion yang ada tu pun...sembang, saling menganjing, pastu balikkk aku hantar Byna, Ain ikut sekali...melekat kat umah Byna layan result PRU hahahaha...dah lewat malam baru sedor diri bergerak pulang...camtu la kalo jumpa kawan sekola ya, tak reti nak stop sembang!hahahaha...

2 comments:

  1. Kalau dah jumpa kawan baik memang jadik camtu walapun lama tak jumpa kan hehe

    ReplyDelete