Monday, November 13, 2017

Nasi Kukus Ayam Cincang Malaya, Puchong

Sambungan dari: Bukit Wawasan, Puchong

aku dengan Mrs dan Ab naik satu kereta nak carik makan...pikir punya pikir aku teringat ada nasi kukus yang tengah viral skang ni terletak di Puchong Prima...apa lagi, search lokasi untuk Nasi Kukus Ayam Cincang Malaya ni dannn terjah!haaa kedai ni dikatakan buka 24 jam tau...so anytime lapar, korang terjahhh je laa...masa sampai ni tengok dia bukan la permanent kedai pun, macam gerai la tapi besarrr khemah diaaa...
masa sampai ni tak ramai orang pun...terus je kat akak kaunter tu dan order...menu memang takde pilihan ye...dia jual nasi kukus je...ala-ala Kak Wok gak laaa kedai ni...dia bagi nasi kukus dengan kuah kari, ayam goreng cincang dan sambal belacan...bungkus dalam kertas...haaa senang kan kerja dia...harga sebungkus nasi kukus ayam cincang adalah RM5.50...
nahhh inilah rupanyaaa...aku tamak pi amik kuah banyak...masa berlipat kertas tu ok la kannn sekali letak atas mejaaa...hambik kauu kuah meleleh!terpaksa buang sikit kuah...hahaha rasa dia?standard laaa nasi kukus kan...sedap la kuah kari dia, sambal dia pun ok...ayam je aku rasa kurang sikit...nasib baik pi ngan kawan-kawan kuwushhhhh diaorang tak makan ayam banyak-banyak...so cilok ayam diorang sikit...hehehe...
air ada macam-macam air gelas besar kat sini...haaa aku cuba Milo Ais Dinasour Tabur diaaa...standard laa rasa dia kan...nak rasa macam mana lagi...hahaha tapi nampak yang istimewa tu yang Bandung Ais Madu Leleh dengan Teh Hijau Ais Madu Leleh...hehehe tapi tak cuba plak...

No comments:

Post a Comment