Sunday, March 17, 2013

Little White Cafe, Bangi

post ditulis pada 30 Disember 2011


saje la hari jumaat ni, dah semua org takde umah...tinggal mak abah n aku jer...aku ajak la diorg kuar makan kat bangi..mmg dah ajak dr kelmarin tp kejap abah lambat, kejap aku lambat kan...hehehe duk serumah pun susah nak plan kuar makan sbb masing2 sibuk...hehehe so ktorg pi ke kedai little white cafe ni...actually dgr citer kedai ni dr blogger kakdi...so mcm best, aritu nakpi ngn sue, tutup plak hari isnin kan...hehehe so smpai2 je, dia kat deret wong solo tuh...kedainya cantik...decorate ikut 4musim..so now musim sejuk la..berkabus je tingkap...hahahah skali tgk dr luar, takde lgsg org!hohoho siapla ada staff tido kat meja...so abah mcm dah taknak masuk..kami macam dah nak patah balik je...skali aku pujuk2 sket, ktorg pun makan juga laaa kat situ...hehehe masuk2 order la kan, skali asyik la takde makanan yg ktorg nak tu...hohoho last2 abah amek ribeye steak, aku amek spaghetti, mak nak desert je sbb lasagna takdo, karamel banana n icecream...hohoho smbil tunggu main course smpai, kami intai2 la ruangan desert dia...skali aku pun amek la cupcake redvelvet n chocolate...n macaroon...ermm sib baik sedap..mak n abah puji la kan...hehehe pastu abah punya sup brokoli smpai, not bad...mak punya rocky bun smpai, mak suka..dia ckp mmg betul rasa mcm ni sebenarnya...ok lulus..skali tang failnya bila makanan aku n abah kena tunggu lebih setgh jam kot...mau dekat sejam kot...hanya nak siapkan spaghetti n steak tuh...wallaaaweh...pastu panas sbb aircond rosak!aiyooo...mcm mana ni musim sejuk tp aircond rosak...huhuhu so bila dpt makanan, aku punya mengecewakan la...tp gigih la makan sbb mahal kan...hehehe abah punya abah ckp best cuma taknak dtg lagi dah sebab lambat sgt...hohoho aku plak, kalo dtg pun sbb nak teman sue or makan desert je la..tak sanggup tunggu lama sgt...huhuhuhu ok layan je la gambo...makan bertiga adalah rm130...agak mahal, tp sbb food dia ok n tempat pun cantik...so berbaloi...cuma sbb kena tggu lama tuh yg panas je rasa tuh...hehehe ok.

No comments:

Post a Comment