Friday, February 23, 2024

Woodfire, Bandar Baru Nilai

aku dah lama tau pasal Woodfire ni, dia ada banyak branch...selalu dengar kat Putrajaya tu laaa...tapi aku tak pernah sampai lagi...sekali bila dia dah buka branch baru di Bandar Baru Nilai, makanya abang aku ajak laaa makan kat sana...haa apa lagi, orang nak belanja kan, jangan disia-siakan hahaha...kedai dia simple je dan dia akan stop ambil order masa Maghrib...baguskan...dan sila la usha menu dia...memang main course dia berasaskan burger laa...banyak jenis burger dia, ada ayam dan beef...dan juga ada pilihan platter juga...
dan lihat laaa burger yang kami order...besar gilaaa portion burger dia dan sangat laaa menyelerakan tau...harga dia sesuai dengan portion pada aku...untuk yang daging, dia akan grill...yang ayam dia goreng...semua pun sedapppp!paling sedap brisket burger la, memang tak kedekut brisket dan lembutttt sangat!patty dia sedap!yang ayam pun sedap dan crispy...roti dia pun sedap tau...lembut jeee...seriously memang puas hati sangat...dan sila la datang masa lapar gilaaa sebab besar portionnya!
selain burger kita layan gak platter dia...ayam dia abah aku kata okey je laa...brisket diaaa sedapppp!serious lembut weh...dan terpaling win pada aku adalah smoked lamb ribsss...tapi kena makan masa panasss sebab berlemak sungguh!hahah tapi sedap weh, mencair dalam mulut ribs nyaaa...sedap!harga by timbang yang tu, so ikut saiz...macam yang kami ambil tu saiz tengah kot, dalam RM90...haaa sebab orang belanja, aku tamak nak order semua kahkahkah!roti yang datang sekali ngan brisket dan ribs tu pun sedap!lembut je...sedap!
overall memang puas hati sungguh!dan insyaAllah memang boleh repeat lagi dan lagi...hehehehe aku suka...lagi dengan lamb ribs tu la hahaha tapi burger pun sedap...haa tengok besar tak besar burger kat bawah ni...dah nak sama besar dengan muka aku dah hahaha kalo pi dating jangan datang sini tau, payah nak nganga luas mulut tu kang...lagi kalo baru nak kapel tu...kahkahkahkah!

6 comments:

  1. Ya Allah makanan dia sedap.. kelapran sudah dalam ofis ni... :P

    ReplyDelete
  2. Wahhhh banyak betul kedai makan baru kat Nilai ya...... boleh cuba nanti...

    ReplyDelete
  3. okey masuk wishlist..apa sgt la Seremban ngan Nilai kan...xde la jauh bonar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya kat seremban pun ada outlet dia. Cer check

      Delete