Tuesday, February 20, 2024

Nasi Lemak Bangsudu, Bandar Seri Coalfields

ada sekali tu aku teman adik ipar aku ada urusan di Sungai Buloh, so lepas selesai urusan aku usha kedai makan area situ, sekali nampak ehhh ada Nasi Lemak Bangsudu yang viral kat Tik Tok tu laaa...haa terus la ajak dia ke situ nak cubaaa sedap sangat keeee benda viral ni hahaha biasa la kadang benda viral ni tak sedap mana, tapi tetap laa kau nak mencoba kan hahahaha sampai je mak aih panjang dan beraturnyaaa...tapi sebab baca review kata cepat je, ok layan...
dalam 25 minit laa aku beratur nak dapat makanan tu...sebab tu aku tamak hahahaha so pendapat aku? harga dia okay la standard kedai makan...cumanya lauk pauk dia tak banyak pun weh yang ada...sedangkan masa aku sampai dah 11.30 pagi, dia buka 10.30 pagi...aku expecting banyak la lauk pauk...even ayam goreng pun takde, tak siap lagi...turn off ya makan nasi lemak dengan sambal ayam huhuh tak kena...rendang ayam pun takde...sib baik ada rendang kerang...okay laa kan tapi aku mana leh takde ayam hahaha pastu nasi dia jenis bukan lerai tu tau...aku suka je, tapi ada orang tak suka kan nasi lembik gitu...then ok la nasi dia takde la lemak gila, tapi okay...sambal dia aku suka, padu...ngammm masak cili dia...dan telur mata dia cair, i loike!so overall, boleh laa...nak datang lagi, takde la kot...dah rasa daaa hehehe...

4 comments:

  1. Dari gambar pun nampak nasi lemaknya lembik. Macam mana boleh viral, pelik betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe dia viral masa bungkus tu kan. Mayb sedap kot bungkus tu hehe tp ok laa takde la tak sedap lgsg..cuma gabungan lauk tuu, utk tekak kita tak sesuai heheh nak rendang ayam!

      Delete