Wednesday, March 9, 2022

Thai Cuisine, Bangi Avenue

dekat Bangi Avenue dah makin banyak kedai makan...so antara aku dah cuba lagi adalah Thai Cuisine...masa ni abang aku la book tempat ni dia nak belanja....kita pun malas nak banyak songeh, onnn je laa...kedai ni dia sekali dengan kedai ikan bakar, seafood apetah sebelah dia...kira 3 in 1 laaa...so masuk je memang cantik kedai diaaa...
menu memang abang aku dah sesiap order masa kami sampai tuuu...so antaranya kambing, ayam, ikan stim, tomyam, sotong dan sayuran...aku malas nak komen lanjut sebab aku rasa tak kena betul semua masakan dia kat tekak aku...kambing dia kering, ayam dia manis, ikan stim diaaa macam tertumpah sebotol air limau nipis wehh...pastu tomyam dia pelik dah macam rasa asam pedas pun ada...sotong dia je laa leh tahan sikit...huhuhu so overall memang takkan datang lagi daa untuk kami sekeluarga...huhuhu...
dan kita ni kalo makan sedap, bayar mahal pun tak kisah la kan...tapi ni dah la makan tak puas hati, tengok bill pun RM400++ memang makin berbuluuu je la rasanya kan...hahaha entah la tak faham aku....huhuhu dah memang takkan datang lagi...konpem!hahaha...ok bai!

4 comments:

  1. restoran dah cantik tapi rasa makanan ke laut dalam...huhu..

    ReplyDelete
  2. Pernah makan sini...memang makanan dia kureng kat tekak kiter..sampai kita amik gambar pas tu delete sebab tak sedap...siyes dari dulu tomyam dia rasa asam pedas..ntah masakan dari celah thai mana x tau la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tu betul tak puas hati tu sampai delete...hahaha entah thai belah mana tah resepi dia tu hahaha

      Delete