Tuesday, December 7, 2021

Kopi Gantung Viral Perlis

satu lagi kopi jalanan yang meletup-letup hari tu...aku rasa area rumah aku je ada 2 gerai jual kopi gantung ni...masa aku cuba ni macam dah lewat gak laa...hahaha so teringin la nak cuba kan...dah la murah gila RM4 je, pastu gerai dia naik macam cendawan pas hujan...kau pi mana pun kau jumpa gerai jual kopi gantung ni...dan aku perasaan bila lalu beberapa gerai Kopi Gantung Viral Perlis ni, diorang guna susu jenis lain-lain gak...so tak sama laaa...ikut orang yang jual kot...tapi gerai yang aku pergi guna Yarra kau...hhaha boleh tahan susu mahal tu...hehehe by theway Yarra ni brand local tau, ramai tertipu ingat buatan Australia sebab ada gambar bendera Australia kat kotak dia...hehehe aku pun baru tau masa pi audit Farm Fresh hari tu...Yarra ni salah satu brand premium keluaran Farm Fresh...hehehe sedap la susu dia aku suka...hehehe eh dah merepek cerita pasal susu plak aku...orang nak cite pasal Kopi Gantung Viral Perlis ni...hehehe okay laaa demi Instagram...aku pun pi beli kopi harga RM4 ni...ambil gambar then slurpppp masa panas terik tu...asyikkk...pada aku kopi dia biasa je laaa...kopi kan...ada kopi ada gula ada susu sedap je laaa...tapi takde la sedap gila sampai buat aku duk asyik nak beli...kahkahkah so far kopi yang aku repeat adalah Starbucks dan Kee Nguyen jer!hahaha...ok bai.

2 comments:

  1. Aku cuma beli kat gerai yg guna Yarra je, kalau guna susu lain tak best. huhu

    ReplyDelete