Wednesday, June 19, 2024

Nasi Biryani Kukus Padu

post ni pendek je tapi deserve own post la pada aku hahaha...masa aku ke Mentakab hari tu, kan bulan puasa makanya aku teringin nak makan Nasi Biryani Kukus Padu...hari aku balik just before Raya tu, kebetulan dia masih buka...aku plan nak singgah la dia buka di bazar Melawati tu...tapi sebab kan aku lambat gerak dari Mentakab, aku minta tolong kawan aku hehehe dia pun sudi beratur dan belikan, Alhamdulillahh...rezeki...so aku beli lamb shank dan ayam masak merah ke biryani tah...lupa aku...lamb shank ada hanya bulan puasa je....so nak cakap, memang berbaloi weh!sedap ya amat!aku suka...first time makan biryani ada kuah asam kerisik...serious terangkat!sedap!portion pun besar dan harga berpatutan...dia buka gerai biasanya di Cheras tapi aku tak pernah nakpi la hehehe...suka!insyaAllah ada peluang memang nak terjah HQ dia di Cheras tu...pape pun, korang wajib cuba tau...sedap!

No comments:

Post a Comment