Friday, March 5, 2021

Duabelas Bulan Dari Last Cop Passport Trip

huhuhu aku rasa sejak mula berkecimpung dalam arena travel keluar negara since 2009, ini laaa tempoh paling lama aku tak cop passport!sebelum ni paling lama pun 10 bulan masa tahun 2016 sebab masa tu busy bercintaaa, eh takkkk busy exercise laaa hahaha...eh tak la, aku rasa sebab masa tu ada kegawatan ekonomi sikit plus travelmate aku susah nak travel dah sejak 2015...sedangkan 2015 ada je aku cuba travel ngan orang lain, tapi trauma sebab annoying dia level antarabangsa masa travel...hahahaha...makanya demi tunggu travelmate favourite tu, tu jadi sampai 10 bulan tak cop passport!hahaha...sis pasrah dan parah!hahahaha tapi kali ini dah 12 bulan dahhhh...dan besar kemungkinan akan lajak sampai ke 18 bulan, ke 24 bulan?orrr 30 bulan? huwaaaa...sedihnyaaa...tak payah la nak cakap pasal travel luar negara, luar negeri pun tak boleh hari ni...huhuhu hari ni baru border daerah je buka...tapi pape pun aku still syukur lah...leh gak pi Sabak Bernam!hahaha...aku harap dunia cepat pulih dan kita semua leh pi travel macam dulu kala...insyaAllah...sape rindu travel or rindu aku travel angkat tangan!eh!hahahahaha...

No comments:

Post a Comment