Friday, March 16, 2018

Happy 5th Anniversary Wanderlust DJ!

yezzaa hari ni genap 5 tahun Wanderlust DJ ada di dunia ini...gituu...hahaha...dalam 5 tahun ni memang ada banyak benda jadi...turun naik semangat travel aku, turun naik semangat acah-acah fit aku...cuma semangat JJCM jer tak pernah turun...sentiasa naikkk adalah!hahaha...aku takde nak cerita apa pun, saje je gatal nak buat post sempena 5th Anniversary ni...hehehe...thanks korang yang dari dulu sentiasa membaca blog ini...ada yang dulu sentiasa adaaa, but now dah takde...ada muka baru membaca blog ini...semuaaa pun aku nak ucap terima kasih!semoga maklumat yang korang dapat di blog ini dapat membantu korang dan memudahkan urusan korang dari segala aspek...insyaAllah...walaupun blog aku takde laaa ilmiah sangat, cara penulisan pun sempoi jer, tapi aku cuba sebaik mungkin sampaikan pengalaman dan maklumat yang aku ada mengenai travel dan tempat yang aku terjah kepada korang...dengan cara aku sendiri...harap korang suka dan terus membaca yer...sesekali aku lama menghilang tu, biasalah...mood menulis hilang...writer's block kata omputih...kahkahkah...ada sesiapa sudi share macam mana nak tangani masalah writer's block dengan aku tak?hahaha... #jelingabangabangnovelisdisekeliling
hehehe ok lah kalo agak-agak sempena 5th Anniversary ni, ada tak sesiapa sudi lepak dengan aku?kita gather-gather makan reramai nak?menambahkan jaringan sosial kehidupan gituu...hahahaha sampai bila nak kenal di media sosial dan alam maya je kannn...mana tau boleh plan minum petang sesama ke, buka puasa sesama ke...hehehe...gituuu...ok korang, baiii!muahciked!

23 comments:

  1. Happy Anniversary..keep on writing..

    ReplyDelete
  2. hepi anniversary..kalo gather2 kat bangi nak gak join..ikikiki...

    ReplyDelete
  3. Happy Anniversary. Saya memang pengikut setia blog ini sebab suka dengan cara DJ. Semoga DJ akan terus menulis dan berkongsi pengalaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tqq sbb setia dengan blog yg ada pasang surutnya ini...hehe

      Delete
  4. Tapi macam dah kurang exlore the world tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la en mie...dah x semangat mcm dulu dah...komitmen mkin byk, travelmate pun samaa...xsyiok mcm dulu dah...hehe

      Delete
  5. Saya pengikut baru blog ini. Nak belajar bahasa Melayu, hahaha. Dah 5 tahun ya DJ. Tahun 2013 saya tengok ada 465 article. Produktif sangat lah... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha baca boleh tp jgn jd ikutan sgt yg blog ini. Bahasanya caca merbaaa... 😂😂😂

      Oh actually sy ada personal blog since 2008. So masa decided buka this blog dedicated for traveling dan jln2 cari makan, sy copy semuaaa related post di blog personal dan bawa ke blog ini...hehehe itu yg nmpk byk post pd 2013 tu...

      Delete
    2. I see... pantaslah hahaha... 😂

      Delete
  6. keep on wandering.......... and thanks for sharing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks menggg...marilah seiring sejalan kita keep on wandering & sharingggg....gituh...hahaha

      Delete
  7. Writer's Block ya sistur? Kahakahakaha kahakahakahak

    ReplyDelete
  8. happy aniberseri.. hehe

    dah lama ikut blog ni. cuma silent reader, hehe.. tapi 2 3 menjak ni rajik plak nak komen, harharhar..
    suka gaya penulisan, sebab macam bercakap, tak skema. so, baca senang paham, hehehe..

    klau dekat boleh jumpa, jauh bebenor, hehe..

    teruskan menaip walaupun writer's block, ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tqq sbb baca blog ni...kalo sunyi blog tu maknanya tgh writer's blog la tuhh...kehkehkeh

      Delete
  9. hai...penulisan awak sungguh hebat. cerita awak sangat saya kagumi. walaupon hanya bertemu di ruangan ini, namun saya rasa maca dekat je di hati. ermmmm. agak2 bila boleh tambah jaringan sosial itu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah dengggg...jom pi seoul weh!hahaha

      Delete
  10. Hai, sy baca since september 2017, asalnya nak cari info pasal Ho Chi Minh..sudahnya terjebak, n jadi once of my favourite blogger, suka la aktiviti2 yg awak share. Semoga terus semangat utk menaip...dan saya doakan awak cepat sembuh sakit lutut tu..boleh continue puncak kinabalu tu k

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tqq baca blog ni...tqq juga doakan sakit lutut ni cepat sembuh...hehehe...insyaAllahhh...

      Delete